• (iOS) Battle of Warships: Naval Blitz petab lõpmatuid kalliskive

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ petab lõpmatuid kalliskive ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Battle of Warships: Naval Blitz 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    See on väga lõbus, mulle meeldib, kuidas saate võrguühenduseta mängida. Mis mulle selle juures ei meeldi, on see, et kui te selle desinstallite, ei saa te muidu oma laevu tagasi, see on ikka lõbus mäng. Armasta laevu. Hoidke laevad mittemodernsed. See on seni parim sõjalaevamäng. Üksikasjad on suurepärased. Tehke see nii, et saaksime sõpradega mängida ja/või kutsuda neid mängu ja erinevaid mängurežiime nagu: 1v1, jäädvustamisbaas jne.

    Parandamiseks kuluv aeg on natuke pikk, vastasel juhul tekitab mäng väga sõltuvust

    maksma mängima pos ei saa isegi võistelda. mänginud üle kahe kindla tunni, ei võitnud ühtegi lahingut, sest sidumisprotsess lihtsalt paaritub kellegagi, sealhulgas parimate lvl-laevadega, mida ei saa isegi otselöökidega nullida. Ja uuendamiseks peate maksma päris raha või võib-olla võtab korraliku laeva saamiseks aastaid. pole aega väärt, ei soovitaks ära raiska oma raha.

    Vajab parandusi. 1. Tooge tagasi mitu laevade versiooniuuendust. 2. Konteinerid ei anna kunagi midagi viljakat. Palun suurenda laevade võitmise tõenäosust. 3. Pakkuge ette tulekustutite ja kiiruse müük, mul on neid üle 200 ja see pole vajalik. 4. Laevaehituse komponente on väga raske hankida. 5. Liiga palju reklaame. Minu mängus 20 minutit kulub 7 minutit reklaamidele

    Battle of Warships: Naval Blitz ஆக்‌ஷன் emc

    Varem oli see mäng suurepärane, kuni slaavi poisid läksid ahneks ja muutsid uuendusprotsessi. Ainult ühe versiooniuuenduse lubamine korraga on naeruväärne. Paned suvalise laeva kuivdokki, kõiki uuendusi saab teha päriselus. Samuti ei toimu avatud ookeani lahinguid. Ainult saared ja kvartalid kahuritööni. Pole realistlik. Jõudude sobitamine on kohati viltu, mistõttu on lahingud väga ebaühtlased. Üldiselt läks see mäng kiiresti 4-5 tärnilt ühe kuni kahe tärni mänguks. Hood võtab mitu lööki. BS..

    Mängisin seda mängu, kui mäng käivitati, siis oli kaks protsessi, et osta igaveseks kehtiv laev või rentida seda praegu pole olemas, nii et kui lisate selle protsessi uuesti, on see parem kui ükski teine mäng.

    Varem kulutas sellele mängule tunde. Iga värskendus muudab selle üha tüütumaks. Varem võitsin 60% ajast ja mvp 30%. Nüüd on mul vedanud, et sain ühe torpeedotabamuse. Peate ära arvama, kuhu laev tõrgub, ja pimesi tulistama, kui soovite midagi tabada. Olen sellest mängust sõltuvuses, kuid kui te ei ole selle aja raiskamine, et võidelda gluches pausid ja poolel teel lahing algab. Versioon 1.1 oli hämmastav. Iga värskendus on muutnud selle tõrksemaks

    Mängin seda aastaid ja kogen endiselt samu miinuseid, mis 2 aastat tagasi. 1- Laevad peavad olema veidi kiiremad, need on üsna aeglased. 2- Miks me peame laskemoona ostma ja see on tõesti kulukas. Tasuta laskemoona või selle hinna alandamine võib olla väga kasulik. 3- Miks pole Yamatos sekundaarseid pearelvi, millest saaks käsitsi tulistada? See on tõesti naeruväärne.

    See on hea mäng, aga üks, ei... Kaks asja on valesti. Esiteks on väga raske mängida, sest mõned vaenlased on minu liigast väljas. Kaks on ühe põhjuse tõttu väga raske uusi laevu hankida.

    See kasvab sinust ja võtab aega, et saada heaks mängijaks. Need, kes ütlevad "süsteemi tasakaalustamatus". Proovige mängida meeskonnana, püüdke alati vältida üksi või YOLO-d. Olge meeskonnamängija ja kui surete, vaadake lõpuni oma meeskonnavõitu @ +50% auhindu ja saate näha, kuidas profid seda teevad. Samuti, kui suudate väga tasakaalustamata sobitamise korral palju kahju tekitada (altho die), saate igas teises matšis hästi hakkama. Armastan seda mängu nii väga, et sain nüüd tasuvaks mängijaks suurepärase laevaga. Loodetavasti läheb arendajatel hästi!

    see on nii hämmastav!!!! see on nii palju nagu sõjalaevade maailm, kuid ilma allveelaevadeta... AGA MUUD, KUI SEE ON NII OHTLEA!!!! MA ARMASTAN MA!!! siiani on mul 3 laeva. ja saad ka oma.

    Tooge tagasi varasem versioon, kus saate ühel laeval korraga mitu versiooniuuendust teha!!! Mul on raha, mida ei saa kasutada!!!!

    Hea mäng, kuid vajab tähelepanu detailidele. Vihma/tormi heliefekt on mõnel kaardil kõrvulukustav ja tikkude loomine on sügavalt vigane.

    Mulle tundub et see on world of warships-i copy Aga noh suht kehv mäng

    Mäng lubab ebaausaid modifikatsioone; kiire tuli, võitmatus jne. Mängu käik ja juhtnupud on paremad kui sarnastel platvormidel. Hea välimus ja tunne. Saate nautida väljakutset teenida end mängus või maksta võidu eest. Võitmatutele vastastele väljakutse esitamine muutub aga väsitavaks ja kaotab huvi, nii et isegi Premium konto eest ei maksta.

    See mäng on suurepärane, kuid arvan, et mängu paremaks muutmiseks peaksite mõnda asja muutma. Aitäh uue laeva tegemise eest! Samuti peaksite allveelaevadega loomulikult kiirustama! Teil peaks olema meeskond, nii et kui olete tulekahjus, suunaksite meeskonna tulekahju kustutama ja kui suurem osa meeskonnast hukkub, ei saa te oma relvi kasutada ja sellega peaks meeskonna tapmiseks olema uut tüüpi laskemoona nimetage seda jalaväevastaseks kestaks ja see toimiks nagu grapesshot! Mis te siis arvate!

    Ma armastan graafikat ja lahinguid, kuid olen saanud konteineritest selliseid laevu nagu Montana ja Tirpitz, kuid järgmisel päeval tundub, et see kustutab mu andmed, mistõttu pean uuesti alustama. Alguses arvasin, et see on minu seade, kuid seda on juhtunud kolm korda erinevates seadmetes, mis on pärast kõrgetasemeliste laevade saamist tüütu.

    Mäng on fantastiline, graafika ja kõik on suurepärased, kuid ma soovitaksin teil teha mõned muudatused: 1. Shimikaze on lihtsalt üle jõu käiv. Seda on liiga raske tappa lahingulaevaga, kui see on kaugel 2. Soovin, et tutvustaksite iga laeva jaoks erinevat laskekaugust. Sest on ebaõiglane, et hävitaja peksab teid ja jookseb teie levialast välja. 3. Laevad süttivad isegi siis, kui tulekustuti on sisse lülitatud. See on täiesti ebaõiglane ja ebaloogiline, kuna kaotate palju tervist. Vastasel juhul on see mäng kohustuslik.

    Suurepärane mäng, kuid see on natuke igav, ma arvan, et peaksime looma rohkem laevu, proovima luua allveelaeva.

    Ilmselgelt makstakse mängu võidu eest. Vastamiskäsk tegelikult ei tööta ja see, et laevad tulevad teie poole, et teie uhiuut laeva hävitada, on päevakord. Hea graafika siiski. Vaja kõvasti tööd

    Uuendusi, nagu uued lahingulaevad ja lennukikandjad, pole üldse ning hankige uusi saari. Ma lihtsalt näen, et mäng on vaid hetkeline lõpp, mis jääbki selliseks ja ma lõpetasin kõik...

    Tõesti SUPER mäng! See on nagu miniatuurne WoW mobiilile! Ja RNG-d on tõesti head! Minu neljas haruldane konteiner sai mulle Montana! Suurepärane mäng! Minu ainus soovitus on lisada rohkem rahvusi. Võib-olla ka Briti vedaja nagu Ark Royal või Eagle. Jätka samas vaimus! EDIT: AITÄH!! LÕPUKS ON VÕIMALIK TAANI VÄINA LAHING!! JAH!! JAH!!

    Dwees, et saada lapsed parki

    Mulle meeldis see mäng ja isegi kulutasin selle peale raha. Graafika on suurepärane.. kuigi kui ühel meeskonnal on 3 kõrgeima taseme laeva ja teisel meeskonnal, ei muutu see nauditavaks...

    Täitsa vinge mäng. Ma hindan väga graafilist disaini, kuid proovige laevu parandada. Loodan, et see on parem, kui seda hiljem värskendan


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :