• (iOS) Bus Simulator : Ultimate Mīklas palielina resursus

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bus Simulator : Ultimate ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bus Simulator : Ultimate IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mīklas palielina resursus ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bus Simulator : Ultimate 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Labākais simulators, kādu esmu spēlējis .. bet, lūdzu, padariet to reālāku .. piemēram, izpētiet pilsētas, piemēram, autobusu simulators Indonēziju .. vairāk kalnu trases ceļošanai. joslu maiņa citiem autobusiem vai automašīnām .. viena liela problēma ir daudz, kad mēs šķērsojam luksoforu, kad tas ir zaļš, bet, ja mūsu viena riepa joprojām deg, pārslēdzas uz sarkanu, mēs saņemam daudz, kas ir ļoti nepareizi. Lūdzu, pievienojiet un noņemiet šos funkcijas gaidāmajā atjauninājumā .. un paldies ..

    Šis ir labākais no autobusu simulatoriem, ko esmu spēlējis mobilajā ierīcē. Bet, lūdzu, novērsiet stāvvietas problēmu, tas neizdevās neatkarīgi no tā, kā es mēģināju to novietot taisnstūrveida stāvvietā. Paldies.

    sasodīts

    Forša spēle

    Ļoti intresanta spēle forša patik

    ja vien autobusu butu viegli vadit butu labi bet si spele ir interesanta un labanav suds ka citi idioti saka

    Šī spēle, izstrādātājs, piemēram, truck ultimate dizime, un kartes concp.......

    Pārāk daudz reklāmu. Neizlaižams. Pat ja jūs tērējat reālu naudu.

    Lūdzu, atvieglojiet novietošanu stāvvietā. Ir pārāk grūti novietot automašīnu. Lūdzu, izlabojiet to!

    Šajā spēlē es nestrādāju, kamēr cilvēki iet iekšā, bet viņi pazūd, lūdzu, drīzumā izlabojiet to

    Man patīk šī spēle, un es to patiešām iesaku. Lūdzu, pievienojiet arī kuģus, ne tikai termināļus, jo dažas valstis ir salas, un tām ir nepieciešami kuģi, lai tie varētu nokļūt galamērķī. Paldies! Ja šī funkcija tiktu pievienota, šī spēle tiktu novērtēta ar 5 zvaigznēm.

    Varbutlabaspēle

    Labojiet perfektu autostāvvietu. Mēs pat nevaram paiet garām pirmajai misijai, ja vien nenovietojam autobusu. Autobuss vienkārši sēž "ideālā" pozā, pilns ar pasažieriem. Es nolīgu šoferi un joprojām iestrēgu. Nevar virzīties uz priekšu bez perfektas autostāvvietas. Labojiet luksoforu no sarkanā uz zaļo. Nepieciešama dzeltena gaisma. Autobusam nevajadzētu griezties pa visu ceļu ar pogas pieskārienu. Labojiet visu. Šī spēle būtu visu laiku labākais simulators, ja jūs uzklausītu daudzās sūdzības.

    Autostāvvietas problēma, lūdzu, atjauniniet spēli

    Spēle ir laba, bet jāimprovizē stāvvieta..kāpēc vienmēr ir jārestartē spēle pirms autobusa novietošanas autobusu piestātnē...jāuzliek dažas 3D grafikas spēlē jābūt, bet, pirmkārt, lai improvizētu stāvvietu, kāpēc šī spēle nav automātiskas stāvēšanas režīma iespējas.

    Laba spēle iemāca noteikumus daužus

    Ļoti laba spēle man patik laba kvalitate un brauc labi

    ES esmu dusmīgs. Es tikko zaudēju 28,1 tūkst. Tā vietā, lai saņemtu atmaksu, es zaudēju naudu, par kuru biju derējis. Izlabojiet šo kļūdu tūlīt, un es mainīšu likmi.

    Es abonēju vienu mēnesi, bet neatveru vairāku spēlētāju režīmu

    Labs darbs. Bet visa stāvvietas situācija es esmu tik saspringta, ka pavadīju 1 stundu, mēģinot "noparkoties perfekti", lūdzu, izlabojiet to.

    laba spēle. Vienīgais, ko es vēlos, lai jūs, puiši, piebilstu, ir tas, kā savā birojā dabūt lietas, tāpat kā kravas automašīnas simulatorā

    600km jābrauc

    Nevaru ielādēt iepriekšējo spēli

    Pirms gada, kad spēlēju šo spēli, stāvēšanas problēmu nebija. Bet tagad, kad esmu pārinstalējis, ir stāvvietas problēma. Lūdzu, atrisiniet šo problēmu, paldies

    Tas nedarbojas "parks šeit perfekti", tas jau ir ideāls

    Grafika un vadība ir laba


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :